Yhden äitin turinoita

Lapsiperheen arkea aatteenpunaisten lasien läpi.

perjantaina, huhtikuuta 28, 2006

400 kävijää

Kiitos teille neljällesadalle kävijälle, jotka olette vierailleet blogissani. Eilen sivutettiin päivittäistä kävijäennätystä, joka on 15. Saadaankohan se vielä joku päivä rikki? Hyvin aktiivisia ovat näköjään olleet, kuten viime pohdinnoissanikin, Kati, Eeva ja Sari. Viime päivinä ahkerasti on vieraillut myös mystinen henkilö X, Lusilaksi häntä nyt kävijämittarin Location-valikon mukaan kutsuttakoon. Tervetuloa Lusila! Jätähän puumerkkisi, kun niin kovasti pähkin täällä pienessä päässäni kuka olet :)

Googlattukin sivuilleni on, oululaiskävijä, lieneekö sukulainen, haki ihan sukunimellä, jokunen on hakenut juuri minua minuna itsenäni, ja sitten on haettu gladiousta :) Yhtä kaikki, miten tahansa kukin on tiensä tänne löytänyt, yhtä tervetulleita ovat kaikki.

Nyt tävä kevätrintainen äipytti palaa vappusiivouksen pariin. Kohta kiiltää pinnat ja piha koreilee. Kannattaa tulla katsomaan oikein sankoin joukoin. On muuten hienoa täällä, jahka saan valmiiksi.

2 Comments:

  • At 9/5/06 13:58, Anonymous Anonyymi said…

    Moikkaaa :) "It's Summer here" ;)

    Tulin taas lukemaan, oon pitkään jo aikonut, mutta kotona ei oo linkkiä ja töissä ei muista :)

    Tekis mieli aloittaa omakin blogi, mutta ei siitä mitään tuu, kun mä tykkään lörpötellä sitten kaikki asiat, eikä kaikki sovi kaikkien nähtäville.. :)

    Täällä Ruotsissa on muuten ihan kesä :) Aurinko paistaa siniseltä taivaalta ja mä oon jo pari päivää kulkenu ympäriinsä topissa ja tosi lyhyissä shortseissa :) IHANAA!

    Joo ja keksin sunnuntaina taas yhden elämän tosiasioista kun ekaa kertaa saapastelin ympäriinsä pikkuruisissa vaatteissani ja mietin että pitäiskö hävetä vai ei :)
    "Mä oon läski, mä tiedän sen, muut tietää sen, eikä sitä voi piilottaa, ni miks ees yrittäis piilottaa sitten"
    Nyt olen avoimesti läski ja nautin kesästä!

    Terveisiä kaikille tutuille kanssa :)

     
  • At 21/5/07 22:28, Blogger Hullunrohkea opiskelija said…

    No nyt saa ei-rekisteröityneetkin kirjoitettua terveisensä minulle. Toivottavasti kirjoittaisi joku, on niin kiva lukea. Taidan olla vähän huomionkipeä... :)

     

Lähetä kommentti

<< Home