Yhden äitin turinoita

Lapsiperheen arkea aatteenpunaisten lasien läpi.

perjantaina, marraskuuta 17, 2006

Jännää jännää

Opinnäytetyö etenee. Eilen lähetin tarkistettavaksi koulutusmateriaalin ja kävin myös keskustelemassa opinnäytetyötä ohjaavan opettajan kanssa. Viikonloppuna mulla on koekoulutus johon on tulossa 11 nuorta Porista ja Kuopiosta, ja jännittää ihan kauheesti... Miten mä ikinä osaan olla niitten kanssa, miten mä osaan koulutta kauheen pätevästi. Onko mulla tarpeeksi materiaalia. AAAPUAA! Miten ihmeessä mä selviän viikonlopusta?

Ja sitten kun on tästä tuskien viikonlopusta selvitty, saankin alkaa leipomaan herra-pikkuherran syntymäpäiviä varten. Virallisesti Veeti täyttää vuotensa reilun viikon päästä maanantaina, mutta lauantaina tulee isovanhemmat ja kummit perheineen kakkukahville ja sitten aateltiin pitää rääppiäiset parille Veetin kaverille maanantaina. Ens viikolla on neuvola ja yksvuotiskuva. En vaan vielä oikein osaa ajatella tuota poikaa käymässä toista vuotta. Ohhoh, miten aika kulkee nopeasti.

Tunnisteet: ,