Yhden äitin turinoita

Lapsiperheen arkea aatteenpunaisten lasien läpi.

perjantaina, kesäkuuta 15, 2007

Sosionomi (amk)

Niin siinä sitten kävi, että tänään sain semmoisen paperin, jossa lukee, että minä olen suorittanut ammattikorkeakoulutukinnon ja minusta on täten tänä päivänä tullut sosionomi (amk). Saa onnitella!

Päivää vietin minulle tärkeiden ihmisten kanssa, jotka olivat iloisia minulle tärkeän päämäärän saavuttamisesta. Söimme rasvaisia herkku ja nyt on huono olo. Ja jäljelle jääneistä herkuista täyttyy pakastin. Se arkku sellainen. Aika lailla jäi vielä jäljelle, vaikka kolmisenkymmentä minulle tärkeää ihmista kaikkensa yrittivätkin niiden tuhoamiseksi.

Huomenna menen yhden minulle tärkeän ihmisen luo olemaan hänelle tärkeä ihminen. Kummisetäni täyttää pyöreitä, joten saan ilon ja kunnian pukea huomennakin sukkahousut ja pikkukengät. Voi minua onnekasta!

Tunnisteet:

1 Comments:

  • At 18/6/07 00:31, Blogger Suvi said…

    Onneksi olkoon! Grattis! *halaus* Hienoa Outi :) Harmi, etten päässyt mukaan juhlimaan. Toivottavasti kortti tuli ajoissa :)

     

Lähetä kommentti

<< Home