Yhden äitin turinoita

Lapsiperheen arkea aatteenpunaisten lasien läpi.

tiistaina, heinäkuuta 03, 2007

Jos en tietäisi etten ole, voisin väittää olevani...

Nimittäin raskaana. Jälleen ilonani ja riemunani on ollut useamman viikon kuvotus. Samanlaista minulla oli tuossa keväällä kerran, silloin kävin neuvolassa testaamassakin. Nyt tähän iloon ja riemuun liittyy vielä huimaus. Ja sehän oli tuttu tunne pari vuotta sitten, melkein koko raskauden ajan. Ja ettei ilo siihen loppuisi, minulla on jatkuva jano. Ehkä osasyyllinen on tämä lämpötila, mutta se ei selitä janoa viime viikolla. Mutta tosiaan, ei tarvi onnea toivotella eikä naapureille kuiskutella, en ole raskaana, kaikesta huolimatta.

Voin kyllä sanoa, että ei ole mikään hehkeä olo näine riesoineni. Mies ehdotti stressiä, mutta mielestäni minulla ei sellaista ole. Olenhan lomalla. Mies väitti, että jännitän töitten alkua niin kovin. Ehkä se sitten on niin. Jos näin on, tämän pitäisi helpottaa kahden viikon päästä. Toivottavasti helppaa ennemmin, alkaa ärsyttää, kun ihan syyttä suotta tämmöinen olo on.

Tunnisteet:

2 Comments:

  • At 4/7/07 15:55, Blogger Hanna said…

    Vieläköhän muistat minua...? Kävin piiiitkästä aikaa kurkkaamassa kuulumisiasi täällä. Meinasi mennä välipalaviili väärään kurkkuun, kun arvelin, että onko teille jo toinen tulossa :D Minä notkun siellä vanhassa paikassa edelleen, ja meilläkin on nyt vauva, puolivuotias pylleröinen poika. Onnea valmistumisen johdosta! t. Hääpäiväkaima

     
  • At 7/7/07 22:40, Blogger Hullunrohkea opiskelija said…

    Oi, teillekin on päivien piristäjä tullut. Paljon onnea siitä, hiukkasen myöhässä. Tokihan minä sinut muistan. Itsekin siellä vanhassa paikassa vielä satunnaisesti piipahtelen, mutta koko ajan harvenevassa määrin.

     

Lähetä kommentti

<< Home