Yhden äitin turinoita

Lapsiperheen arkea aatteenpunaisten lasien läpi.

keskiviikkona, tammikuuta 24, 2007

Täällä ollaan :)

Minua on kyselty. Minulta on kysytty, koska blogiin tulee lisää tekstiä. Nyt! Minulta on myös kysytty, koska Veetin blogiin tulee uutta tekstiä. Ken tietää, vaan ei kerro. Mokomakin Ken >:(

Minulla on pitänyt kiirettä. Nuo toukokuun loppuun mennessä suoritettavana olevat 73,5 opintopistettä pitää huolen siitä, ettei minulla ole vapaa-ajan ongelmia. Minulla ei näet ole vapaa-aikaa.

Työharjoittelu nykyisessä paikassani loppuu ensi viikon perjantaina. Harmi, olen nimittäin ihan tosissani viihtynyt. Mutta sitä ei ole aikaa jäädä miettimään. Nopeasti vain raportti valmiiksi ennen kuin seuraava harjoittelu kuntouttavassa ja tuetussa työtoiminnassa alkaa. Sihen on aikaa vielä neljä viikkoa. Kun tuo harjoittelu loppuu viisi viikkoa alkamisen jälkeen, samalla viikolla kun esitän opinnäytetyöni, saankin kiireen vilkkaa unohtaa moisen harjoittelun ja valmistautua kahden viikon päästä alkavaan hallinnon harjoitteluun. Siihen minulla ei tosin ole vielä paikkaa, mutta eiköhän sekin pian selviä.

Tuossa harjottelujen välillä pitäisi sitten tehdä teoriaopintoja harjottelujen ja opinnäytetyön jälkeen jäljellä olevat 30 opintopistettä. Se ei ole paha määrä alkuunkaan, mutta yhdistettynä jo ennen mainittuihin, työtä riittää. Tällä hetkellä työn alla (opparin lisäksi) on kaksi portfoliota. Ilmeisesti johonkin väliin pitää ujuttaa vielä poppanan tai maton tekeminen. Taidan tehdä keinutuolimaton. Sille olisi tarvetta.

Mutta itsepä olen osani valinnut, joten mikäs tässä on ollessa. Tämän kevään jälkeen olen tutkintopaperini ansainnut. Kyllä sitä neljä kuukautta seisoo vaikka päällään. Tosin paha olo siinä voi tulla, kun veri valuu päähän, mutta ei kerrota kenellekään.

Tunnisteet: